Robert Lewandowski i Huawei: wyjątkowa produkcja reklamowa w trybie #ZostańWdomu
Huawei zaprezentował właśnie wyjątkową kampanię z udziałem ambasadora marki Roberta Lewandowskiego, w której jest on nie tylko bohaterem filmów promujących najnowszy flagowy smartfon Huawei P40 Pro, ale także ich autorem.
Filmy - nagrane przez Roberta Lewandowskiego samodzielnie, w domu, bez udziału ekipy filmowej zwykle obecnej na planie w takich sytuacjach, zostały nakręcone kamerą smartfona Huawei P40 Pro. To lider światowego rankingu fotografii mobilnej DxOMark, nagrodzony także prestiżową nagrodą TIPA Awards 2020.
|
Pierwszy film z serii, w którym Robert Lewandowski rozpakowuje przesyłkę ze smartfonem Huawei P40 Pro, jest już dostępny na jego profilu na Instagramie. Kolejny materiał wideo, prezentujący innowacyjną funkcję usuwania z fotografii niechcianych obiektów zostanie opublikowany na tym samym kanale dzisiaj po południu, a następne filmy z serii - w nadchodzącym tygodniu.
Seria materiałów wideo została zrealizowana przez Roberta Lewandowskiego w jego domu w Monachium bez udziału profesjonalnej ekipy filmowej, a konsultacje techniczne oraz merytoryczne z zespołem Huawei oraz z zespołem producenckim w Warszawie odbywały się online. Nad realizacją produkcji czuwała agencja Stor9_.
To moja pierwsza samodzielna produkcja reklamowa, w której pokazałem innowacyjne możliwości aparatu fotograficznego smartfona Huawei P40 Pro. Okoliczności są absolutnie niecodzienne,
a konieczność pozostania w domach inspiruje nas do kreatywności. Bez wsparcia ekipy, nie w studio, a w domu, ze smartfonem i scenariuszem w ręku, starałem się sprostać nowemu zadaniu. Zapraszam Was do obejrzenia efektów – mówi Robert Lewandowski, ambasador Huawei.
Efektem tej produkcji jest seria materiałów wideo prezentujących innowacyjne funkcje oferowane przez Huawei P40 Pro, takie jak usuwanie z fotografii niechcianych obiektów, automatyczne wybieranie przez telefon najkorzystniejszego ujęcia w oparciu między innymi o mimikę twarzy oraz potężne możliwości zoomu.
Znajdujemy się w sytuacji bez precedensu, która zmienia bardzo wiele, też w marketingu. Uważam jednak, że nawet w tak trudnych okolicznościach marki nie powinny milczeć – milczące idą w zapomnienie i nie są w głowach i sercach konsumentów. Warto mówić stosownie do sytuacji, co oznacza szukanie kreatywnych sposobów komunikacji i realizacji produkcji. Bardzo cieszymy się, że udało nam się namówić Roberta Lewandowskiego do spróbowania sił w zupełnie nowej dla niego roli. Pozwoliło nam to przekuć ograniczenia w kreatywne działanie i mam nadzieję, że filmy wyprodukowane >self made< przez Roberta Lewandowkiego spodobają się publiczności i zbliżą do marki Huawei. W końcu hasło Huawei to >Make it possible< – powiedziała Dorota Natalia Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei Consumer Business Group Polska.
Nowa rzeczywistość wyzwala w nas nowe pomysły, nowe idee, popycha do kreatywnego myślenia. W biznesie stawiam na elastyczność, dlatego wraz moim zespołem wychodzimy naprzeciw sytuacji w jakiej się znaleźliśmy. Chcemy wesprzeć naszych klientów i podopiecznych bezpiecznymi rozwiązaniami. Wierzę, że powstaną z tego ciekawe projekty, a nowe rozwiązania zostaną już z nami na lata – powiedziała Anna Zielińska, CEO Stor9_.
Nadesłał:
Mateusz Rogowski
|