Mentos z nominacją na Sponsora Roku w plebiscycie GG Awards
Mentos, marka będąca w portfolio Perfetti Van Melle Polska, klienta Havas Media Group, otrzymała nominację do tytułu Sponsora Roku w Gamingu w ramach ekosystemu gier Riot Games – wydawcy takich topowych tytułów jak League of Legends czy Valorant.
Socialyse, wyspecjalizowana w komunikacji w mediach społecznościowych, influencer marketingu oraz gamingu & esporcie jednostka Havas Media Group, zrealizowała wraz z marką Mentos trwający półtora roku projekt sponsoringu tytularnego dywizji Valorant w organizacji esportowej Anonymo. Anonymo esports jest jedną z najpopularniejszych organizacji w kraju i z powodzeniem wspiera graczy w wielu dywizjach esportowych takich jak CS:GO, Valorant czy TFT. Sponsorowana przez markę drużyna Anonymo Mentos była najlepszym polskim składem w roku ubiegłym wygrywając regionalne rozgrywki VRL East Surge, dzięki czemu jako jedyny polski skład reprezentowała kraj na wyższym szczeblu rozgrywek europejskich. Sponsoring tytularny spowodował mocne osadzenie marki w świadomości społeczności fanów esportu – zwracali na nią uwagę komentatorzy podczas meczów, a sama nazwa Anonymo Mentos pojawiała się bardzo często w mediach i branżowych rankingach.
|
Dzięki tym sukcesom marka Mentos została nominowana do tytułu Sponsora Roku w Gamingu w plebiscycie GG Awards. Jego celem jest wyłonienie czołowych postaci – graczy, twórców, artystów – polskiej społeczności fanów League of Legends, Teamfight Tactics, VALORANT i Legends of Runeterra. W plebiscycie udział biorą również podmioty wspierające społeczność, takie jak organizacje i sponsorzy. Głosowanie trwa do końca stycznia, a swoje głosy można oddawać codziennie na stronie https://gam3rsx.com/our-brands/ggawards/
– Ta nominacja to dla nas oczywiste wyróżnienie ze strony społeczności związanych z grami Riot Games i bardzo cieszymy się, że fani esportu w Polsce zauważają nasz wkład w rozwój tej dziedziny. Wspólnie z Socialyse, komórką Havas Media Group udało nam się wypracować strategię, która idealnie łączyła hasło przewodnie marki „Yes to Fresh” z dynamicznie rozwijającą się sceną świeżej esportowej gry Valorant – mówi Michał Kasperski, Senior Brand Manager z Mentos Polska.
– Sponsoring tytularny Mentos w dywizji Valorant organizacji Anonymo był mocnym wejściem naszego klienta w świat esportu. Tym bardziej cieszy, że zespół wspierany przez sponsora osiągnął spory sukces w zawodach regionalnych, co przyczyniło się do jeszcze większej ekspozycji marki i budowania pozytywnego nastroju wokół brandu. Miało to swoje odzwierciedlenie w badaniach, które prowadziliśmy w trakcie kampanii. Mentos zyskał najbardziej w aspektach związanych z sentymentem czy chęcią polecenia produktu innym, ale również wzrastała i tak już bardzo wysoka świadomość w grupie graczy i fanów esportu – mówi Aleksander Gręziak, Gaming & e-Sport Projects Manager w Havas Media Group.
Nadesłał:
PR Communication
|